Zoeken in deze blog

TRANSLATE to your own language

27 oktober 2014

Lovely day with lovely things วันสุขกับสิ่งรอบข้างน่ารักๆ

Soms vergeten we vaak kleine dingetjes die heel erg belangrijk zijn. De kleine dingen die wij altijd hebben en deze hoeven we helemaal niet ver te zoeken.
Ik heb geluk dat ik heb gevonden wat ik leuk vind om te doen. Koken is mijn ontspannend hobby geworden. Tijd gaat snel voorbij als ik sta in de keuken. Koken met de andere kook-liefhebbers is nog leuker. Om thuis te kunnen werken en genieten van mijn lieve kinderen is een grote geluk die ik heb. Vroeg opstaan, schoonmaken terwijl buiten is nog donker. Een leuke ochtend met gezellige mensen en eind van de dag nog een paar gerechten maken. Collin en Kelly helpen graag tijdens het koken.  :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten